"naturliga" dessie

.. ELLER INTE!

nej, jag kom inte på att hon redigerat bilden. trodde hon var sådär NATURLIGT söt. men men, skvallerbloggarna kommer på allt! dessie har själv döpt den omgjorda bilden till "redigerad" kolla själv om ni inte tror. spara den så ser ni att de inte är jag som ändrat namnet för att få besökare eller så.

tycker bara bruden är överdrivet skämmig!



"dessie här.. jag är bådee snygg och sexig utan smink! rawr.. i know you love me bitches! och jag vet att ni vill vara som mig: en snygg sexig blondin
(en ful äcklig bimbo utan några hjärnceller?! nej tack) mjaou på mig liksom! ;) DAAH !

- woops.. hon tänkte nog inte på att man kan spara hennes bilder och se vad hon döpt dom till. du hade oturen med dig idag stumpan.. som vanligt? hahahah skäms flicka lilla..

Kommentarer
Linn

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga (:



Blogg: http://liora.blogg.se/
2009-08-27 @ 21:09:46
Anonym

hahahah ärligt orka bry sig? xd hon gör ju bara så för att provicera



2009-08-29 @ 11:26:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!