naglar!

jag älskar långa naglar, här sitter jag och målar mina, babyrosa =D övergulligt haha. förresten, om man har långa naglar ska man ta hand om dom extra mycket. hatar äckligt skit under naglarna.. uuää! och även de som har korta naglar, ska också ta hand om dom.. jag bet på mina innan, men har slutat.. fyfan de är äckligt att bita, har jag insett haha! funderar faktiskt på att köpa massor nya nagellack och nya "palijeter " osv, att sätta på naglarna.. riktigt snyggt! de är bara så synd att jag darrar så mycket :$ .. jävla skit!

har ni sett foki´s blogg? de är en tjej som gör grymt snygga naglar.. dock på lösnaglar, men fuck de. överballa naglar gör hon, med olika saker på dom. hennes blogg/naglar hittar ni HÄR!






bilder: lånade av foki

nu ska jag lägga mig och kolla på tv, är faktiskt trött =D wooho!
nattinatti

<3 te dua zemer

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!