miss you

sitter och tänker på tina! nu är det flera år sen du försvann. man ser hur dina tvillingdöttrar leker på gården och har hur kul som helst. men jag minns när en kompis berättade för mig att din minsta dotter, kollade upp mot himlen och frågade efter dig.. jag förstår inte att du är borta, jag kan inte fatta de än. när jag ser dina 3 döttrar tänker jag alltid att du står på balkongen och kollar på dom med ett leende, eller kommer utspringande ifrån porten för att leka med dem på gården. ibland frågade du om jag kunde vara barnvakt för att du bara skulle iväg i någon timma.och saken var den att jag också var liten, några år äldre bara. men jag älskade dina döttrar, dom var så söta, så snälla och de är dom än idag. så jag sa alltid ja! och du kramade mig jämt. du var alltid positiv, alltid! så vackra ögon. världens vackraste leénde. den finaste mamman! och nu finns du bara med oss, i luften. vi kan inte se dig, men du finns här.. jag hoppas att du vilar i frid tina. du ska veta att du finns i tankarna, och du kommer alltid till att minnas!

jag saknar dig hayati
guds vackraste ängel.


annars? vad har jag gjort? nu har jag kollat på cribs & room raiders, om ca en halv timma är de prison break och efter det, läggdags tror jag! så vi hörs imorgon. godnatt, pusspuss

Kommentarer
YAIYA

cribs och room raiders hahaha.. kollar jag alltid på när jag är hemma och sjuk ;D



Blogg: http://ymperia.com/yaiya
2009-08-25 @ 01:39:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!