min storesyster kommer hit!

hähä, nu kom mamma precis hem och direkt när hon klev innanför dörren skrek jag att hon var tvungen att köpa fler värktabletter. jag bara tjatar o tjatar! men så är de haha.

mamma sa nyss att min syster suzan är på väg hit. så vi får se vad vi hittar på! de är överdrivet många som säger att vi är riktigt lika varandra, en del säger till och med att vi är kopior. och häromdagen när jag var på stan med min mamma och viccy så kom mammas kompis fram. så frågade hon mig " bor du kvar i hageby ? " och jag kollade på mamma som om hon vore dum i huvet. då sa mamma " haha, tror du att de är suzan ? " då sa hon, "neeej! de är ju selma.. jag trodde verkligen att de var suzan! "

men själv tycker jag inte att vi är sådär JÄTTE lika. man ser väl att vi är syskon, men de betyder inte att man måste vara lika.







nu kom hon, måste gå! puss =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!