mensvärk

jag har precis fixat mig, ville hitta på något. men jag ångrade mig snabbt, när mensvärken smög sig på. funderar på att hoppa in i dushen istället och sen lägga mig i sängen bara. eller nej, jag lägger mig i sängen nu. har världens mensvärk, de gör så jävla ont att de inte är sant! de känns verkligen som att någon kramar om med händerna hundra gånger om, precis under magen. och jag blir inte på världens bästa humör då heller. senare blir det städa, de är ett måste idag! och efter de hoppar jag in i dushen.. och då hoppas jag på att jag sover gott inatt.

imorgon är det skola, fan vad jobbigt. hoppas att verro går upp imorgonbitti så att jag inte behöver sitta i min tråkiga värld själv under spårvagnens färd. inte svarar hon på sms heller, jävla svarting!
( nej, ni behöver inte ta åt er för jag kallar bara henne så, de gör jag alltid! haha)

Kommentarer
aylin - All eyes on me

- Tack så mycket :)



Du e väll också tsm med en alban ?:P



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-08-23 @ 18:12:43
Anonym

skulle inte förvåna mig aylin, HAHAAHA! LOLOLOL



2009-08-24 @ 00:55:14
selma

hähä, det förvånar nog ingen ;)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-08-24 @ 08:22:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!