med rose

häälluu! somnade riktigt sent inatt, runt 4 tiden och så var de upp och hoppa 7.30, inte alls kul. mamma tjatade på mig som en jävla kossa hahaha! gick upp till slut, åt lite frukost drog på mig kläder osv. sen tog jag spårvagnen med robin vid halv 9?! .. manne bög jävel var "sjuk" idag. han hade väl ont i tungan, eftersom att han pierca den igår! hahaha, rätt åt dig.

kickiitaah började i min klass idag också! kulkul. slutade vid 12, gick och käkade med R och K, sen tog vi spårvagnen hem. rose följde med till mig och resten åkte vidare. nu drog rose till klocket en snabbis, de var något som hade hänt. men hon kommer tillbaka =) min lilla köttbulle!

vi hörs väl senare, yeepp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!