MADE

kollade precis på made, som går på mtv ibland. de var repris, och jag hann inte se klart de sist, så jag kollade idag =) men i alla fall, till saken. de handlade om en kille. hej-jag-är-skolans-pluggis/tönt.  och han ville bli "hiphopare" jag trodde faktiskt aldrig att han skulle lyckas, för han orkade inte kämpa och hade överdåligt självförtroende. men sen efter mycket kämpande stod han där på scenen med riktigt feta moves och körde sin grej, i sin nya klädstil och fet musik. tjejerna var faktiskt helt galna?! hahahahaha, lite knas.. inte min smak av kille direkt, men de syndes att han hade lyckats med de han ville i alla fall!  man såg verkligen hur glad han blev när alla jublade och klappade händerna osv.. starkt gjort av han =)

nörden, Tanner aka T-Smooth



de jag vill säga är att alla kan lyckas, bara man vill!

Kommentarer
Anonym

bara ett program. De har ju såklart blivit tillsagda att klappa o ha för sig i förväg...



2009-08-16 @ 22:35:05
selma

de har du rätt i.. man vet aldrig. men HAN förändrades iaf.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-08-17 @ 02:24:39
t

fin blogg ==)



Blogg: http://ttavas.blogg.se/
2009-08-17 @ 16:42:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!