keeeefhteen

efter mötet drog jag och verro hem till mig, drog på mig lite skönare kläder och så käkade vi. efter de besökte vi våran gamla skola hahaha, minnen! sen gick vi hem till verro, tog de lugnt där en stund sen blev de willys och softa i klocket. sen kom rose och jenni ut en stund så vi umgicks med dom. och senare gick vi hem till verro och hennes mamma drog historier om deras liv i panama, "pang pang" pistol hahahahahaha, som vi skrattade.

efter en stund hos verro tog jag och spårvagnen till roses kontaktperson, sen blev de hem till mig. vi satt och snackade lite i köket. nu gick hon precis. hon sa att det var något bra på tv, så jag ska messa henne och fråga vilken kanal de var =) hähä

ledig imorgon som sagt, men vi har ju verro"svartingen aka tjockis som tvingar mig gå till skolan för att äta mat? pga att de är en kock som lagar våran mat, så de är så gott. hahahahaha, herregud! jag som trodde jag skulle få sova ut, utan stress. men nej nej, har man en svarting i sitt liv får man stå ut med de värsta. och du verro? keeeefhteen! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!