jävla fittregn..

jag vaknade imorse av att de regna loss.. vet inte vilken tid de var, för jag somnade om sen igen. alltså om jag vaknar av REGN så måste de regna rejält mycket. och de gjorde de verkligen. de SLOG mot mitt fönster som fan. ska vi inte få någon mer sommar? hörde att de skulle vara fint hela augusti.. men nej nej.. jävla bajs.



inte är jag på humör heller, orkar inte ta upp varför.. egentligen ska jag ju kunna skriva av mig här, men de går inte. ... jag vaknade i alla fall vid 14.00 .. för sent. måste ställa om dygnet nu, så jag vaknar ca 10.00 istället, för om en vecka är de skolan som gäller! och jag måste verkligen sköta mig, och kämpa. men när de handlar om skolan blir jag alltid trött och orkar ingenting, bara sitter där på lektionerna, om ens de.. annars är jag ute och far, och är vilse. men men, måste verkligen ta tag i skolan nu.. om jag vill komma någonstans.

idag är de en sån dag som man bara ska ligga i sängen och kolla på film hela dagen.. får se vad jag gör. tror inte jag går ut i dag i alla fall. har precis stoppat i mig lite kyckligsoppa, skit gott faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!