Idjuuuuuuuuuut




- hur fan kan man ha mage till att skriva något sånt som denna idioten gjorde? jag skrev om Stina i min blogg, och denna kommentaren fick jag. är de sant eller drömmer jag? hur fan kan man sitta och skriva " hoppas att Stina Lee får missfall " .. de måste vara en riktigt psykisk idiot. en normal människa kan inte önska någon annans död, som man inte känner, som man aldrig träffat, SOM INTE ENS EXISTERAR I VÄRLDEN ÄNNU! blir riktigt lack på såna personer som verkligen är så dumma i huvudet och uttrycker sig på de viset. hur i helvete kan de vara KUL att läsa om att en människa mår dåligt till och med psykiskt dåligt för att hon förlorat sitt barn. jag ska inte säga " hoppas du får missfall i framtiden " eller något till denna personen.. men du? men de man ger, får man tillbaka ska du veta.

jag önskar dig all lycka Stina.
- godnatt bloggen.

Kommentarer
HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!





Blogg: http://hellonicki.blogg.se/
2009-08-28 @ 11:48:03
gözde'

personen har nå fel i huvve (:

allt bra md dig :) ?



Blogg: http://tturkkk.blogg.se/
2009-08-28 @ 12:35:52
Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se



2009-08-28 @ 13:40:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!