hoome!

kom hem för ca två timmar sen, ifrån en skön dag i klocket med mina härliga tjajjor.. fathi tittade även förbi med hans kompis när vi satt och flippade. eller, rose och verro flippa lite och jag filmade. så ni ska få två videoklipp idag tänkte jag, hahaha.  visst har de känts tomt, och lite så.. men jag försöker så gott de går. vad jag pratar om, förstår ni nog inte. men de behöver ni inte göra heller.

nu sitter jag och hannah hemma hos mig, hon sover här inatt igen. vi har käkat, fixat naglarna, druckit cola och ätit choklad. hannah ligger som en fet padda i sängen och kollar på två och en halv män. nej, nu lägger jag in videoklippen och säger hejdå!







hahahahahaha!

Kommentarer
kimberly

hahahah rose har min tröja :o hahaha hälsa att ja saknar den o vill ha den tbx snart ;) <3



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2009-08-11 @ 03:15:05
gabriella

HAHAHAHAHAHAHAH herreguuuuuuuuuud :D



Blogg: http://gaabriellamaria.blogg.se/
2009-08-11 @ 13:58:59
Anonym

Haha heregud jag har aldrig skrattar så mycket i hela mitt liv x)



2009-08-12 @ 00:05:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!