hjärta

 vi har haft våra dåliga stunder och vi båda har känt att världen går under.. men det finns inte tid för sånt! vi måste kämpa tillsammans och få de att bli som vi båda vill ha de. jag vet att vi klarar de tillsammans, vi måste bara vara positiva. jag vet att du försöker, och jag är glad för de. hoppas du förstår att jag försöker minst lika mycket. just nu känns allt som en dröm. men snart zemer, snart blir de verklighet.. riktig verklighet! jag ska bara fixa detta och allt kommer bli perfekt. förlåt för allt, förlåt för att jag har haft svårt att lita på dig. är bara så rädd att du ska försvinna.. men du är en ängel som stannar kvar, och du har inte ens tjafsat emot när jag betett mig som ett svin. jag tackar för de och skäms över att jag alltid skyllt på dig. de har inte alltid varit ditt fel.. förlåt canim. de finns alltid folk som vill förstöra (och nej, jag syftar inte på någon) men det finns och ingen ska få förstöra detta, de har du lovat mig. helt ärligt så är du nog den världens underbaraste killen jag träffat. du vill bara att jag ska må bra och gör allt för att jag ska lee. jag är tacksam för allt du gjort! och jag är otroligt glad över att just jag har fått förändra dig. jag är så stolt över dig zemer. du är bäst!

seni seviyorum askim benim
<3

Kommentarer
aylin - All eyes on me

- fin text !



Jaha, lycka till:)! <3<3



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-08-23 @ 20:30:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!