Gtwin

kan börja med att säga att du får bli hur lack du vill på mig, jag skriver detta för att jag måste få ur mig de på något sätt. och vad är en blogg till för? ta åt dig eller inte, ditt val! jag skriver för min egen skull ..

jag önskar att det aldrig hade blivit såhär, för jag hade kul med dig och kunde prata om det mesta. ingen kunde ändra min tanke om dig, för du ställde alltid upp och brydde dig. men när jag såg med egna ögon vilken fake du var, så ville jag inte ha något med dig att göra mer. även att jag fortfarande vill de innerst inne, så kan jag inte ha såna i mitt liv! för såna personer förstör bara. jag vet att du förstår att de är dig detta handlar om och jag vill bara säga att jag kommer alltid sakna dig och jag önskar verkligen de inte hade blivit såhär.. fattar inte varför du gjorde så emot mig.. jag vet vem jag tror på och jag vet vem som talar sanning. tyvärr så litar jag inte på dig längre.
sen den dagen du var nära på att fucka allting, förstördes våran vänskap..
just a big mistake
.. but you will always be my twin, girl!



Kommentarer
Gona

:'(



Blogg: http://marigonamehmetii.blogg.se/
2009-08-26 @ 02:33:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!