GRATTIS!

kan börja med att säga grattis till kevin,  som fyller år idag =) alla har rätt att känna sig speciella, och framförallt när man fyller år. så grattis kev. hoppas du lever 100 år till! <3

imorse.
jag skrev en lapp inatt till mamma. " väck mig kl. 10.00 " och idag vid den tiden kommer hon in i rummet, upp då selma =) .. och jag tänkte NEJ! fööööööör trött.
så jag somnade om till 11.07, kollade på våra bästa år som pågick till ungefär halv 12, sen vet jag inte om jag somnade igen.. eller om jag bara "vilade" :S lite knas sådär haha.

magen skriker men jag tänkte hoppa in i dushen först, och äta efter.

PUSS PÅ ER.

skolan börjar imorgon =/
vissa började idag, så kämpa på nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!