gooodmooorgon, gooodmooorgon!

lite ovanligt att se mig uppe vid den här tiden? och ännu värre är de, för jag vaknade kl 10.00 idag. men de är väl för att jag har gått upp tidigt varje dag denna veckan ? ska inte klaga, de är i alla fall bra att vara uppe nu, så jag kan vända om dygnet tills skolan börjar igen.. oooh.. inte alls långt kvar nu?! 2 veckor och 3 dagar, tror jag? de här sommarlovet har gått fööööööör fort..



och ja, jag vet att de är bra att gå i skolan, och att man måste kämpa för att bli något, kom inte och rätta mig! orkar bara inte, men jag har lovat mig själv att jag ska klara detta, så ta de lugnt! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!