godnatt

hej hej, nu är jag nydushad och fräsh. åt innan jag hoppade in i dushen också, men fick inte ner så mycket i magen för jag mådde illa, av någon konstig anledning :S jag som var hungrig? jaja, åkte i alla fall till klocket med tjajjorna och älskling i telefon. gjorde väl inte så mycket, blev gangska irriterad osådär.. men de har gått över nu :) vid kvart i 9 tog vi spårvagnen hem, jag, hanna, rose och sara. så nu sitter jag här och ska strax lägga mig i sängen för att plugga! och vet ni vad, jag heter selma och har en mobil som är världens sämsta.. stängs av varenda fucking sekund.. skit telefon.

de blir nog inget mer inlägg idag, så jag säger godnatt för nu väntar sängen och böckerna på mig!
pusspuss

.. you're the best <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!