foton

nu har jag i alla fall dushat och grejjat lite. orkar inte åka upp till klocket idag, vill bara vara hemma! tänker på min zemer som jag saknar övermycket. men men, så kan det vara. är skit sugen på kaffe så jag ska strax ta en tripp till köket och göra lite. annars ska jag inte göra så mycket antar jag? de behövs städa.. jag stökar ner så fort haha.

här ska ni få lite fläshiga bilder på mig (dom är inte nya, men endå) och nej jag är inte naken :S (jag är själv emot folk som fotar sig nakna) - jag har en svart tubtop på mig!!! tycker faktiskt att bilderna är rätt häftiga när man ändrade färg, kontrast osv..
















Kommentarer
Cassandra

[svar] tack gumman :D

du är med skitsöt! <3



Blogg: http://anjamariawigh.blogg.se/
2009-08-27 @ 18:22:19
Anonym

Har några frågor till dig, du måste absolut inte svara på dom

men om du vill får du gärna. (du kan välja att bara svara

på en eller två)



1. mår du dåligt av någon anledning?

2. har du dåligt självförtroende?

3. har du någon gång blivit mobbad?

4. har du mått dåligt av någon anledning

5. har du känt dig utstött någon gång?

6. har du känt att du inte passat in?



svara gärna på dessa frågor du kan välja att vara anonym

men maila till [email protected] eller kommentera

i min blogg www.sagharauseus.blogg.se med svaren.



2009-08-27 @ 18:50:45
sagha

sv; frågorna är inte bara till dig utan till många andra :) tack för svaren :)



Blogg: http://sagharauseus.blogg.se/
2009-08-27 @ 20:09:48
Egzona

så vacker du är zemer:$:$



men JA, jag fick skit ont i huvet av tandställningen :s HAHAHAH......





Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-08-27 @ 20:31:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!