första skoldagen.

vaknade vid 7 idag, FÖRSTA GÅNGEN PÅ LÄNGE! men var faktiskt inte så trött. åt en macka sen fixade jag mig och sådär. till slut blev kl halv 9, då kom viccy och hennes mamma och hämta mig, så skjutsade hon oss till skolan. lillis fuck skjutsa oss istället, för ullen kunde tydligen inte.

skulle till stan emellan, innan jag åkte hem med viccy. men tog spårvagnen hem med rose i stället.

har redan slutat. eller jag slutade för en timma sen ? om inte mer haha. nu måste jag verkligen börja kämpa. men denna veckan är bara soft vecka, börjar skapligt och slutar tidigt. nästa vecka blir de allvar! och då är de dags att köra mitt eget race..

nu gör mamma en kebab åt mig (a) hahaha, sen ska jag vila. överont i huvet!
vi hörs senare.
KÄMPA PÅ NU, NI SOM GÅR I SKOLAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!