fan också!

jag kunde inte somna igår heller .. jag låg bara och kollade på tv.. i väntan på att somna, men efter nån timma gav jag upp och satte mig vid datorn och pratade med min zemer.

nån riktigt sömn har jag ju inte fått inatt, för mamma har spytt hit och dit, flera gånger.. minst 10-12 gånger nu och de är fan inte normalt. idag tappade hon andan också, fick panik. visste inte vad jag skulle göra.. sen så släppte det. tycker så synd om henne.. min älskade mamma!

och idag skulle mitt hjärta ha kommit annars.. =/
eller så skulle jag umgås med min bästa vän, viccy.
jävla skit alltså, kan inte bara allt ont försvinna ifrån denna jorden ..

så de blir väl att stanna inne idag, och hålla ögonen på sjuklingen.

puss
miss yaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!