bara för dig hjärtat =) .. jag önskar att allt var annorlunda och att allt kunde vara perfekt här och nu.. jag saknar dig varenda sekund och jag längtar efter den dagen då allt blir bra. jag kommer inte släppa dig, de vet jag med hela mitt hjärta.. så länge allt är lugnt emellan oss, kommer de alltid vara vi. det är svårt att hitta någon med sånt hjärta som du har.. du är speciell canim, riktigt speciell.. varje gång du säger dom 3 orden till mig, slår mitt hjärta extra snabbt.. när jag vaknar på morgonen är du den första jag tänker på och samma sak innan jag ska sova. jag vet inte varför jag sitter här och skriver,  för egentligen finns de inga ord för dig. de finns så många fina ord, men dom räcker inte till för att beskriva hur underbar du är emot mig. de är flera stycken som har nämnt dig, och sagt att jag ska hålla fast vid dig, för att du behandlar mig som en prinsessa och jag lovar dig att det dom säger är sant.. därför behöver du aldrig oroa dig, för jag kommer aldrig att hitta någon som dig, och jag vill inte ens försöka hitta någon annan. du behöver inte oroa dig för jag kommer aldrig släppa din hand. som sagt, du och jag mot världen? te dua zemer



Kommentarer
Anonym

dags att sluta rövslicka eller?



2009-08-31 @ 10:33:15
emma

hoppas du har en bra måndag? (:



Blogg: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
2009-08-31 @ 13:23:17
Egzona

jag är väl ändå din favorit?(a) HAHA!



alltså selma jag älskar mat va ska jag göra HAHAHAHAHA :$



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-08-31 @ 17:29:40
selma

men lilla söta rara anonyma sak, varför ska du alltid kommentera när jag skriver om killen jag tycker om? man kan ju undra vem fan du är egentligen. saken är den att jag och han har de bra tillsammans, och vi var hur glada som helst på varandra när jag skrev den texten och han blev TRIPPELT så glad när han läste den. ingen av oss rövslickar varandra ( rövslickar gör man när man inte har de bra i ett förhållande, ena tycker om den andra mer, något åt de hållet ) men vi bryr oss om varandra lika mycket osv osv.. du förstår? bra :) slösa inte din "värdefulla" tid på att bry dig om mig och honom mer, för jag kan säga dig en sak: jag är glad över att jag har honom, och glad över att jag hittat honom. det var en text för att beskriva känslor, inte för att "få tillbaka han, eller aldrig få han att sluta gilla mig" för jag vet att vi kommer inte släppa varandra!



förresten? duvet att ip adressen sparas va? och blogg.se kan se var du bor och vad du heter.. du är väl inte så dum i huvudet att du tror att man inte får spår av dig, när du lämnar en kommentar? hahaha så dum! : IP: 193.183.209.156

ups?



+ så har du kommenterat för, hahahahaha puss på dig din skämmiga sak!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-08-31 @ 22:21:12
Anonym

Hur kommer det sig att du väljer att lägga dig på anonymsakens nivå och hänga ut ipadressen helt öppet?

Strider inte det mot avtalet?



2009-09-01 @ 00:13:39
selma

jag väljer inte att lägga mig på "anonymsakens" nivå, utan ville bara klargöra, att jag kommer få tag på personen! och varenda en som läser min blogg, kikar väll inte genom alla kommentarer eller? snälla, jag orkar inte med en till. jag gjorde som jag gjorde för att jag har tröttnat på han/hon som kommenterar varenda gång, och för att jag ska få ett slut på dehär, måste jag få tag i personen.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-09-01 @ 13:53:59
Anonym

Skriv din msn för mer info o tar bort inlägget som du skrev ovan. Det är bara onödigt.



2009-09-01 @ 17:48:16
selma

du behöver inte säga till mig vad jag ska göra och inte göra, vill inte verka kaxig. men blir smått irriterad när folk som för de första inte ens skriver sitt namn (då känner jag inte personen) och folk jag inte känner ska absolut inte komma och säga till mig vad jag ska göra.



men jag kan säga dig att jag vill inte skriva ut min msn här på bloggen, ok? låt mig göra som jag vill, så blir allt mycket bättre.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-09-01 @ 21:40:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!