en av alla våra bloggare


- inte like plastig som de andra
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

kenza diggar jag stenhårt, de vet ni nog redan om. likaså Stina. hon är verkligen sig själv, då menar jag ifrån topp till tå. mycket jordnära är hon också! hon bryr sig inte speciellt mycket om hur hon ser ut, eller hur andras syn på henne, är. jag menar, de andra bloggarna kan inte gå ut i mjukiskläder eller utan smink (de är skandal för dom) medan Stina sitter hemma helt nyvaken, ruffsigt hår, inte ens borstat tänderna, och gör ett videoinlägg för att visa sina några tusen läsare att de faktiskt går att vara NORMAL, och att vara trygg i sig själv. det är starkt gjort! för de är endå så många som vet vem Stina är och då brukar de inte vara lätt att visa sig nyvaken, i sina fulaste kläder, sina dåliga dagar.. you name it. hon tar dag för dag och gör verkligen de bästa av allt, de verkar så i alla fall. snart kommer de en liten bebis på hennes bröst och jag önskar henne all lycka och att allt går bra under förlossningen. hon är värd de! en stark - ärlig - öppen - rolig - glad bloggerska, de är vad hon är! hon skämtar ofta till det i sina inlägg, lite ironi skadar inte, alltid kul. haha, japp.
jag diggar bruden grovt mycket. all respekt till henne! ser upp till den kvinnan.

Kommentarer
Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se



2009-08-26 @ 22:56:26
Arschkatze

Hoppas att Stina Lee får missfall, skulle va fett kul att läsa om det i hennes blogg



Blogg: http://arschkatzen.blogg.se/
2009-08-27 @ 22:55:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!