DILAN SMINKAR


tjejen som vet de mesta om smink. hon älskar smink och älskar att få göra andra snygga med hjälp av smink. hon vill jätte gärna bli ansiktsmodell, och det tycker jag verkligen hon ska bli. eller hålla på med smink - sminka andra. hon vill sminka tjejer till deras bröllop, förlovningar, bal osv.. och jag tycker att de är en jätte bra början, för den här tjejen är verkligen duktig. det är inte många som kan matcha tex kläder och smink ( få de att se bra ut, tillsammans ) men denna tjejen grejjar allt!
den här tjejen är även min kusin, och jag är stolt över henne! en dag blir hon polis också =)

här sminkade hon sin storasyster:






& på bilden nedan sminkade hon sin syster. dags för utgång next? yes!
- snygg och fräsh.
(matchar gör de också)



-

Kommentarer
HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

Haha, ja, fast hon fattar inte det själv och det är väl det värsta :S



Blogg: http://tvaminuter.blogg.se/
2009-08-17 @ 14:54:39
Anonym

sista bilden såg inte bra ut



2009-08-17 @ 15:34:16
sebb

Ska låta henne ta mig så vi kan leka i häktet :) hahahah



2009-08-18 @ 15:44:53
Anonym

vill hon gå hud och makeup stylist, skriv ett inlägg så hör ja av mig. efter utbildningen kan hon öppna eget! hon kmr få lära sej sminka , noppa ögonfryn, bryn o frans färg, massage ansiktsbehandling o vaxning



2009-08-18 @ 23:33:59
Drinia

hon är vacker ! :)

hon kan få sminka mig någon gång ahahha :D <3



2010-06-20 @ 21:46:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!