detta tar kol på mig

nu är jag hemma igen, eller har varit hemma i ungefär en halvtimma. har knappt kunnat gå idag, världens jävla mensvärk. jag skojar inte! har nog aldrig haft såhär ont, någonsin. det känns som att jag ska svimma emellanåt och så blir jag helt varm.. pga mens? helt sjukt. endå så tog jag en panodil innan jag gick till skolan. och lika snabbt jag som klev innanför dörren nu, sprang jag till skåpet och hämtade en till!

så jag ska lägga mig i sängen nu och vila en stund. skolan gick bra och jag köpte med mig en cola hem, eller sara fick gå in och köpa den för att jag hade för ont :$ hahaha.

på rasten gick jag manne och verro hem till sara för lite frukost och några cigg hahaha





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!