4 flätor över natten och vips ..

så har man fina vågor i skallen dagen därpå! jag sa ju att jag gjorde flätor i håret igår? när det var blött, strax efter att jag hade dushat. och imorse tog jag ut dom, kammade inte håret eller något, utan slängde de bara bakåt. och jag tycker de blev riktigt fina "vågor" eller vad man ska kalla de.



önskar att jag hade så automatiskt. och INTE rakt! är så jävla trött på rakt hår..
( och ja, jag lyser om ansiktet, fotade vid fönstret )

just de, nu är i alla fall huvudvärken borta efter 2 alvedon, skönt som fan kan jag lova! fast de var såna tabletter man ska lösa upp i vatten haha, jag hatar de verkligen. stod i köket och funderade för mig själv hur jag skulle göra. kollade i kylskåpet.. hmm, jordgubbsaft .. hällde upp ett glas saft, och brevid tog jag ett litet glas, och fyllde upp vatten till ungefär halva ( så att de inte är så mycket att dricka, haha ) rörde om glaset med tabletten och drack upp de lika fort som jag hällde i de hahahaha. sen direkt efter, saft saft saft. skrattade nästan åt mig själv faktiskt.

saknar min zemer :(

Kommentarer
vesna

fint ditt hår e :)



Blogg: http://vesna.blogg.se/
2009-08-20 @ 21:49:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!