världens skönaste väder ute

jag tog bussen till skolan vid halv 10, det räcker ju om man bara har skinnjacka nu, så pass skönt är det ute, fyfan =) sen vid 12 kom hannah till skolan och så tog jag, hannah och fathi spårvagnen ner till stan. ja, jag vet att vi skulle promenera, men det blir som alltid haha, vi orkade inte. hannah köpte ett par skor ifrån stadium, såna tygskor, svarta skit fina. ska också köpa såna =) nu sitter jag och hon här, har precis gjort kaffe och så ska vi sätta oss på min balkong och ta de lungt, de är ju riktigt skönt väder ute så varför inte =) .. förresten, ÄNTLIGEN PÅSKLOV. ja, jag vet att jag har haft "lov" ettag, men nu är det lov på riktigt haha ( eller ja, jag måste ju plugga under lovet...) senare ska vi väll upp till klocket en stund. hancii sover nog här inatt ;) som alla andra fredagar haha. ladda ner film kan vi ju inte göra, för då får man böter. så att ni vet de, ladda inte ner filmer ifrån nätet. vi hörs väl senare!

Mwaah

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!