trött

hej hej, nu har jag precis tatt bort sminket. .. var ju som sagt i klocket idag, jag sara och amanda gick upp till gårn, där hannah hade intervju om sommarjobbet, det gick skit bra sa hon! så hoppas på att hon får sommarjobbet nu =) när jag och hancii skulle ta bussen hem så åkte den jäveln ifrån oss bara, jävla hor gubbe ! så vi gick ner med karin och tog spårvagnen istället. nu sitter jag här hemma, känner hur det luktar mat haha, riktigt gott. jag ska strax käka, sen ska jag och mamma kolla på någon dokumentär på tv om en kvinna som fick 6 barn samtidigt? eller något sånt =) haha fyfan! 6 barn i magen på samma gång? haha sjukt. men men, vi hörs väl imorgon. måste även plugga innan jag lägger mig, får se om jag orkar det för ögonen stängs. annars gör jag det imorgon, för det ska ju endå va inlämnat på fredag, så jag har tid på mig!

natt natti

Kommentarer
stephanie

jovisst är det lite "rätt åt dem" men ändå inte, dem har bett om ursäkt nu, så hur länge ska folket hålla på? dem utryckte sig fel, alla gör misstag, dem är också mänskliga och gör misstag. så helt onödigt att vi ska vara upprörda över något som inte ens stämmer .



Blogg: http://ohstefanie.blogg.se/
2009-04-15 @ 07:44:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!