trött som fan ..

Hellu. skolan var rätt skön idag. vaknade vid 7 imorse, tog bussen och gick av vid viccy så möttes vi och promenerade till skolan. har lånat boken "Pojken som kallades DET" har hört att den är skit bra och att man bölar av den. har inte kommit så långt ännu, men tänkte läsa ikväll. fast det blir nog inte av, eftersom att jag ska sova hos viccy inatt. så vi går till skolan tillsammans imorgon, ja ni. jag älskar min bästavän =D efter skolan var jag och hannah i klocket en stund hos viccy i alla fall, sen åkte vi hem. så nu skriker min mage, mamma ska strax göra mat ( Dolma ) Mmmh.. favoriten haha. sen måste jag möta viccy, för vi ska till hennes brors flickvän för att hämta några byxor? sen ska hon även köpa en navelpiercing på stan.
hade tänkt att plugga idag, men det får bli av imorgon om jag inte tar med de till viccy, så vi pluggar tillsammans. förresten, så har jag tandläkartid imorgon, vet inte riktigt vilken tid. typ kl.13.00 tror jag. men det är sånt som märks. lappen sitter på kylskåpet så det är bara att gå och titta efter ;) men men, har inget mer att skriva nu ..

jag hör av mig senare, hejs =)

Kommentarer
Novembersara

SV: Så lite så!



Blogg: http://novembersara.blogg.se/
2009-04-21 @ 18:18:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!