tidningarna - klart!

hällu :) nu är jag hemma igen! har varit med tjajjorna och delat ut tidningar i halva klockaretorpet, imorgon tar tjajjorna som inte har gjort de, resten utav klocket :) det gick endå rätt fort, vi hann att lägga tidningar i halva klocket på en timma =D det var jag, Hannah, Rose, Karin & Sanna =) älskar er brudar. vi delade upp oss, jag och Karin tog några gator och dom andra, andra gator. efter tidningarna tog vi en sväng hem till rose där även oscar var, rose pojkvän. vi kollade på lite videosar på youtube haha. sen vid 20.00 tog jag och hannah spårvagnen hem. först till henne, sen till mig . hon sover här inatt =) ovanligt? haha, skulle inte tro de. just nu kollar vi på singing bee, fast det är reklam så jag passar på att skriva ett inlägg. vi ska väl inte göra något speciellt, bara ta det lugnt hemma.

här har ni två bilder på karin idag, en näg vi delade ut tidningar ( vi hade fler tidningar i väskan om ni undrar varför det är så nåra ) och på den andra bilden tod vi en paus hahaha.




Kommentarer
Bells

okejokej najs . :)



vad gör du ?



Blogg: http://bellyy.blogg.se/
2009-04-25 @ 19:49:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!