rip spader.

ännu en skoldag avklarad. fan vad jag är duktig! =D tog bussen vid tio över 8 imorse. och slutade vid 11 haha, inte dåligt ? fick skjuts av en lärare hem, Lasse. haha, bästa Lasse! rose och verro var tvugna att åka till hageby, det var akut. så han skjutsade dom och lämnade av mig ;d så nu sitter jag här hemma, ska strax dricka kaffe hähä. pappa sa till mig att vi fortfarande ska åka till sthlm på söndag. vi ska kolla på något annat? vet inte vad, men det blir nog bra =) förresten, min kusins katt dog precis, lilla spader :( jag älskade den katten. och ja, ni som tycker " ja men det är ju bara en katt  " .. nej, det är inte bara en katt, det är fan en familjemedlem. dem hade haft katten i 13 år. må du vila i frid bebis :)

jag har inga planer för idag, ska fortsätta plugga senare, eftersom arbetet ska var inlämnat imorgon. så vi hörs väl senare!
MWAAH

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!