onsdag.

jag och viccy vaknade lite sent imorse, men vi hade endå inte första lektionen så det var skitsamma =) skön skoldag, slutade kl. 12. och sen vid halv ett tog jag och viccy bussen ner mot stan för att jag skulle till tandläkaren. det gick bra där. nu har jag bara en gång kvar, då jag ska laga ett litet litet hål, om någon vecka. sen är jag fri ifrån dom jävlarna! hahaha. efter tandläkaren åkte jag med viccy till klocket (för att hon orkade inte åka hem själv) visst är jag snäll?! - en riktig vän! hahaha ;) sen tog jag i alla fall bussen hem igen. nu har jag preics käkat, Dolma. Mmmhh va gott. förresten, tatueringen jag pratade om, jag vet inte om jag ska vänta med den istället. eftersom att sommaren kommer nu och så, den kanske inte hinner läka ifred, de kanske bara blir knas. så tänkte att jag gör tatueringen i augusti istället? tror det blir så! men men, jag ska strax börja plugga ... orkar inte! men måste ..  så vi hörs senare =) pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!