nydushad.

jag pluggade lite innan, som jag skrev. man ska nog aldrig plugga i sängen, för efter några frågor jag svarat på så tänkte ja, " ska blunda lite bara " men så somnade jag haha. vaknade upp vid halv 7, då smsade jag hannah som också hade somnat haha. hon kom hit efter en stund, så gjorde vi kebab =) efter de hjälpte hon mig att plugga färdigt. så nu är jag klar med de. eller, nästan med allt. så det är riktigt skönt woho :) efter de gick vi hem till henne en snabbis, sen tillbaka hit. jag dushade precis och hannah är här, hon sover här inatt. just nu sitter hon och pluggar, tycker synd om henne. överdrivet mycket plugg. aja, får se hur det blir med att somna inatt, men ska nog läsa. då brukar man bli trött =) har inget mer att skriva för idag, så vi hörs imorgon.



här får ni en bild på mig, så ni sover gott inatt! haha
godnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!