muffins som är redo att bli köpta.

här sitter jag och äter kvällsmat. har gjort choklad muffins med strössel, nu - ÖVERGOTT! och nu är dom klara, till salu imorgon i cafét i skolan hahaha. aja, det blev att åka upp till gårn för möte om tjejresan. det gick faktiskt bra och vi kom fram till mycket =) .. annars har vi väl inte gjort så mycket. hannah gick hem efter att vi hade gjort muffinsarna. den jäveln har ingen skola imorgon, studiedag. fan för dig kusin! haha. pratar lite med Kenan & Viccy på msn just nu. skola imorgon så jag ska snart lägga mig.





kvällsmat

flingor & fil
macka med kycklingkorv och gurka - förresten, tycker ni att det är äckligt med salt på gurkan, när man äter macka? jag har alltid salt på gurkan. men har hört många som tycker att det är helt sjukt om man äter så? jag älskar det i alla fall, det är ett måste!
saft
=)






Kommentarer
Anna

Kika gärna in på min blogg som handlar om en norrländsk tjej med intressen som dans, fotografering, musik och SJÄLVKLART kläder ! Skriver också en heldel om kärleken i mitt liv

http://annaahellgren.blogg.se om detta lät intressant.





Blogg: http://annaahellgren.blogg.se/
2009-04-21 @ 00:30:58
PAOW

SLUTA SPAMMA DIN JÄVLA ..



2009-04-21 @ 07:14:51
selma

hahah gumman/gubben, någon som sitter och har tråkigt? jag är inte dum i huvet! jag kommenterar knappast paows blogg, detta var nog första eller andra gången, så hoppa ifrå en bro =)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-04-21 @ 07:20:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!