min dag

dålig uppdatering, jag vet. men orkar inte sitta inne när solen steker. väckarklockan ringde 11, men hannah ville sova vidare så vi sket i grillingen. vi vaknade istället vid 2 tiden, satt oss på balkongen och drack kaffe. efter de hoppade jag in i dushen, hannah stack hem till sig. senare när vi var klara åkte vi upp mot klocket. vi satt i parken och tog de lungt me alla, skönt väder, men de blåste .. och då blev de kallt. Medel min bror har snaggat sig haha sån rasse! nääedå haha.. mötte även rose, tog hennes skinnjacka på köpet ;) du får den nån dag canim.. HAHAHA! rånade henne även på både pengar och cigg. men iaf, sen vid kl. 8 följde jag och hannah med feyruz hem till henne för att hämta hennes busskort. sen vidare till spårvagnen för att åka hem. så nu sitter jag här helt lonley, har precis käkat och jag måste bara säga att min mamma gör den STARKASTE maten fyfan.. min tunga vill nog sprängas hahahaa, men endå gott =D nej nu ska jag kolla på spårlöst som började för 10 min sen. annars så ska jag väl inte göra så mycket mer.


idag bjuder jag på en "fin" bild på de söta kärleksparet haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!