lördag.

klockan är strax 00.00 och vi kollade precis klart på andra avenyn och tonårsliv på datorn.
min dag : efter att jag fixat mig kom hannah hit, så promenerade vi till hageby hem till min syster. sen vid 19.00 mötte vi Zorana och Rreze vid hageby vårdcentral. vidare till hagebyhus där vi mötte rose och alla andra. kollade på när folket sjöng, Sara och Martin vann så på torsdag ska dom uppträdade i borgen - även medina kommer dit, så missa inte det! ;) när stage var slut så gick vi runt lite i hageby. flippade och snackade bara. sen vid halv 10 tog vi bussen ner till stan. det var tydligen bråk, men tjejerna som skulle bråka hade redan åkt hem så jag och Hannah tog bussen hem medan Rreze och Zorana gick hem. de andra tjejerna åkte till klocket. när vi kom hem gjorde vi kebab, ovanligt? haha. var överhungrig. hade inte ätit något på hela dagen förutom frukost. men men, vi ska strax lägga oss.

Zorana



Rreze


Amanda


godnatt =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!