klocket

först gick vi hem till hannah, sen tillbaka hit. så dushade jag och sådära. sen vid 6 begav vi oss ner till stan för att möta tjajjorna. därifrån vidare till klocket, det var någon jävla rockkonsert haha. bara punkare o så, helt sjukt. dem skrek som fan ( mina öron ) haha. annars har väl inte så mycket hänt, endå rätt skön dag. överdrivet många var på gårn och sådära. här ska ni få ett videoklipp som jag spelade in när sara & jenni sjöng deras låt, eller ja, FÖR OSS! ingen annan haha när vi satt ute o rökte.



vid 21.00 tog alla vi bussen hem, haha blattar vs. punkare. haha så var det i bussen. vi alla satt längst bak, halva bussen. punkarna satt längst fram. och alla, precis alla blattar trummade loss i bussen, klappade och hade sig haha knas. nu har jag och hannah precis ätit. även köpt chips och läsk till kvällen mmmh =D .. juste när vi kom precis utanför mig, så kom det 3 män, svenskar. och dem bara : OOOPAAAA! man bara ? :S hahaha.. men men, jag har i alla fall haft en riktigt skön dag. hoppas ni med har haft de, och överskönt me lov!

äntligen vår!


sandro


jano


jano sandro bella


selma jano hannah


och så avslutar vi en bild med en bild på mig.


pusshej

Kommentarer
adelina

svar: JAA :D <3 hahaha! pussssiiii



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-04-04 @ 00:50:31
Viggin

Fina bilder! :D



Blogg: http://sweetgirlish.blogg.se/
2009-04-04 @ 15:17:49
Ena

KLOCKREN CRUUUUZ !!!



2009-04-08 @ 00:42:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!