klocket, som vanligt

hannah kom hit vid kl. 3 typ. jag fixade iordning mig, sen vid 4 gick vi till hannah, hon käkade och fixa sig! sen tog vi spårvagnen till klocket. vi gick till parken där tjajjorna var. senare kom även rose dit, vi mötte verro och nån annan tjej ifrån sthlm, tror jag? skön brud! pratade lite med dom och sådära. sen vidare upp till gårn. karin kom dit också! vi tog de lungt, flippade lite med räkan som SKÄMTADE OM MIN MAMMA! jag dampa loss hahaha. sen vid 9 gick jag, hannah och rose hem till rose. sen vid 10 tog vi spårvagnen hem :) vädret har vatt rätt skönt, bara om blåsten kunde försvinna! hannah ska sova här inatt hähä ovanligt? vi ska nog kolla på någon film på tv eller så.










Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!