jag är bra.

god dag haha. jag somnade kl 22.00 igår, skit skönt! somnade på en gång. mamma väckte mig 7 imorse och jag orkade gå upp direkt, riktigt duktig är jag haha - selma är bra, alla borde ha en. jag hade inte alls lång dag idag, slutade kl 12, men missade sista lektionen pga lite skit. men men, nu sitter jag i alla fall här hemma. väntar på att hannah ska komma hit och hämta mitt busskort så hon kan åka till sjukhuset för ytteligare en intrevju om sommarjobb, bra där kusin ;) haha hoppas de går bra canim <3 annars ska jag väl inte göra så mycket idag, eller jo .. just det. PLUGGA! =) det ska bli av, jag lovar! jag måste! förresten vart försvann solen? eller, det är ju sol. men inte den varma solen som var här hela påsklovet.. fan :( aja, vi hörs väl senare. ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!