idag blir det att sova i klocket.

fan vad mycket övernattningar det blir när man är ledig? hahaha.. idag ska i alla fall jag och hannah sova hos viccy =) <3 älskar er brudar! just nu är hannah på stan me rose, och jag ska strax laga mat. vartefter ska vi åka till klocket. vi ska röka vattenpipa o sådära, bara en skön dag :) men vi hörs väl ikväll kanske, hemma hos viccy. sånt som märks =) pusspuss

 förresten så var de några brudar ifrån söderköping som är och hackar på aurora, så på söndag ska vi dit. så får dom säga/göra vad dom vill i mitt ansikte i stället för bakom skärmen. patetiska tjejer. aurora är 12 år gammal och en utav tjejerna var 17 bast? - sitter och bråkar med min lilla syster över msn? haha så jävla skämmigt. lite rasistiska var dom också " vi ska utrota alla jävla blattefittor " eller något åt det hållet haha, tjejer? ni kommer aldrig lyckas!

Kommentarer
Anonym

Lägg inte ner tid på sådana patetiska människor :P



2009-04-12 @ 00:16:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!