i love my girls

hellu, jag kom hem för ungefär en timma sen. har varit med tjajjorna i klocket =) fan vad kul vi har tillsammans och fan vad jag älskar er :D det började med att rose kom och hämtade mig och hannah så tog vi spårvagnen till klocket. mötte viccy och gick till willys, nittan hängde på. efter de gick vi till centrum där vi träffa sara karro bäzu, efter en stund kom även zorana och rreze. vi satt och flippade o så bara, haha jag och sara råkade krasha in i varandras huven och hon ramlade och kunde inte resa sig hahahaha, fan vad vi flabba. jag skulle hjälpa henne upp men när hon nästan stod på egna ben ramlade hon igen, som vi dog haha. efter en stund kom amanda, adelina, agnesa och deras kompis. vi gjorde inget speciellt bara snackade och sådära. sen åkte vi hem :) träffade förresten madde också, love u <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!