huvudvärk.

vi somnade vid kl 00.00 inatt, lillis och rose åkte till vilbergen och köpte pizza vid halv 11 ungefär haha, så när dom kom hem me pizzan, tjockade vi oss, kollade på tv. sen gick vi upp och la oss. imorse när vi vaknade sket rose i att följa med till skolan. hon var lite dålig igår kväll, och imorse hade hon feber.  jag gick i alla fall och mötte sara vid tjugo i 8. sen vidare till skolan. vid 12 gick jag hem idag, orkade inte stanna kvar eftersom jag har huvudvärk, tog precis en värktablett. .. början på världens mensvärk också för den delen .. jaja, idag ska jag nog bara vara hemma, är helt trött. orkar inte göra något speciellt faktiskt. bara ta de lugnt hemma med lite musik o så =D


varför ska dom kolla så snett?
dom är avundsjuka
hatet växer mot oss varje gång vi gör det fett
dom är avundsjuka
snacket går runt och hatare blir flera
dom är avundsjuka

tack för mig, jag hör av mig senare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!