humörsvängningar

japp! det har jag haft i stort sätt hela dagen. först glad, arg, sur, irriterad, glad osv osv .. nu är jag i alla fall på bättre humör igen :) jag och mamma lagar mat och efter inlägget ska jag springa ut till köket och göra sallad =) har bara varit hemma idag, kollat på tv, ruttnat bort helt enkelt. fan, skulle preics skriva någonting, men MER reklamen kom på tv: ÄLSKA MER, ÄÄÄLSKA MER! och då tappade jag bort mig för att jag sjöng med hahaha. jaja, jag ska inte göra något speciellt i alla fall. bara vara hemma. har ont i magen också.. fan! vi hörs senare.

byye =) <3

Kommentarer
sara

tack hjärtat :( men de svårt.

älskar dig med de vetu



Blogg: http://ssshawty.blogg.se/
2009-04-29 @ 22:26:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!