hannah sover här

sådär, nu är vi hemma ifrån klocket. vi har precis käkat toast, jag och hannah. hon ska sova här inatt! vi gjorde inget speciellt i klocket, satt i parken och lyssnade på musik, pratade osådär med alla bara. imorgon har vi bestämt att grilla vid ip i klocket, vid 11-12 på morgonen. för det sägs att det ska bli fint väder. haha, hmm.. hur ska vi lyckas vakna så tidigt?! ja ni, de är sånt som märks haha.. vi ska i alla fall möta upp medel och gå till lidl och handla lite hahahahahaha ... nog om det. ska snart lägga mig i sängen och glo på tv jämter min söta kusin. har i alla fall haft en skön dag, men fett kallt! hoppas ni har haft det bra ;D

nu vet ni lite till om mig ;)

1. Hur bor du?
i en lägenhet with my family :D
 
2. Vad är din favoritefterrätt?
glass typ :d haha

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
flyga eller trolla ;D

4. Hemmafest eller utgång?
hemmafest, är inte 18!

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
nepps de brukar jag absolut inte haha. knappast att jag läser böcker.
 
6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
njae de tror jag inte. förutom att vi sjöng på bussen för någon dag sen, ändå kul, men jag råkade fortsätta fast alla slutat sjunga haha.

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
ja typ, skor och jeansleggins ;d

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
katt i think.

9. går du i skolan eller jobbar du?
skuulan.

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
typ sjunga? asså, jag kan inte. men om jag ville bli känd och kunde, så.

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
både och.

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
de vet jag inte haha ;P
 
13. Har du gått på en blind-date nångång?
haha nej!

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
ehm, nej typ. allt ifrån idiot, sempan, selmish, till handikapp osv.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
inget just nu, men typ bara mina låtar, eller turkiska ifrån tvn.

16. Pratar du i sömnen?
haha ja, ibland :$ men mumlar mest har jag hört ifrån folk.

17. Vad hade du helst velat få i present?
en bärbar dator.

18. Är du ärlig när du bloggar?
javisst

19. Har du vunnit pengar någongång?
nej eller, inte stora summor.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
3-4 barn =)


även lite bilder på grabbarna. JA, dom älskar kameran!








+ kicki =D

godnatt! MWAAH

Kommentarer
BEa

Bra blogg :) BTW så stavas det leggings ,inte leggins:P



2009-04-06 @ 10:01:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!