hannah, min söta kusin.

hannah kom hit för att lämna busskortet, men hon stannade kvar. så vi satt oss ute på min balkong i solen. eftersom att solen alltid är mot min balkong så är det skit varmt hela dagarna, så det var skönt! =D vi drack kaffe och sådära haha. när hon kom hit var hon jätte glad, eftersom hon fick jobbet. blir så glad av att se hennes lycka sprängas ut haha. hon berättade att hon förmodligen ska hjälpa till i köket, servera osv på sjukhuset. kanske gå några ärenden, tev. hjälpa folk till röntken (stavning ?) eller hämta prover o sådär .. så det blir nog bra =) bra tider fick hon med. mellan kl. 7.30-14.00 ungefär, så hon hinner ju vara ute med oss också hähä! nej nu ska jag strax hoppa in i dushen, för hannah gick precis. och efter det blir det plugg och jag är hur trött som helst, ni anar inte! somnade nästan förut ..

kanske skriver någon rad innan jag lägger mig, för arbetet ska göras på datorn.
pusspuss

Kommentarer
Cattis

hehe minns inte vad vi skrev :o så varför hade jag tur ? . :D



Blogg: http://juniflikkan.blogg.se/
2009-04-15 @ 19:59:38
hannah

hahaha jag kommer att vara glad heal tiden räkna med det hahaha :D tack för du bryr dig kusin <333333333333333333



2009-04-15 @ 21:18:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!