för jag älskar klocket och personerna där

idag har det vart en riktigt lugn men över skön dag. först vaknade jag och hancii vid kl. 1. satt oss ute på min balkong, RIKTIGT SKÖNT VÄDER. blev till och med lite solbränd i ansiktet haha. lyssnade på musik, drack kaffe och sådära. senare vid 3 gick vi hem till hannah, åt tacos. vid halv 6 PROMENERADE vi till lidl och handlade coca cola sen vidare till klocket, till gårn. men det var stängt så vi vandrade till parken där alla var. smsade ut tjajjorna också <3 där stannade vi till 8, då vi gick upp till gårn och tog de lugnt, hähä. senare vid 9 trorjag? åkte alla vi till bc, tog de bara lugnt där en stund. och halv 11 tog  vi spårvagnen hem. så nu sitter jag här, ska strax göra en macka. är inte så hungrig. det blir väl att sitta här en stund sen ska jag lägga mig och kolla på tv =) ..  mkt skön dag! och jag ÄLSKAR mina klocketbor hähähä :D

här kommer lite pics vi tog. ( endast på killarna? varför? hmm.. dem skriker från alla håll, TA KORT PÅ MIG, NEJ PÅ MIG. PÅ OSS! ) haha


mustafa robin sandro adrian gabbe, medel och fathi på sidan.


selma & medel


mustafa & gabbe


mustafa medel hannah
gabbe lado
sara



robin fathi medel


medel robin fathi gabbe


sandro & gabbe


världens bästa gabbe



blattar jagar ekorre



vi avslutar med denna söta blattekärring som letar pantburkar? hahaha



Kommentarer
chhgirl

uääähk, fula wannabe-kriminella killar ;(

tror att dom är cooling men är osäkra och trista, ?



2009-04-05 @ 16:20:40
selma

haha för det första, vem är du? och för det andra, du känner inte killarna, du vet inte hur dom är, vad dom går för. de tror inte de är coolingar, och dom är absolut inte osäkra och trista ;D



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-04-05 @ 18:19:56
M O S A N

HAHAHAHAH, letar pantburkar? hon verkade fattig ;o

Itne för hon behöver det men, ser roligt ut xD



Blogg: http://lillmosan.blogg.se/
2009-04-07 @ 08:37:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!