bebis

hälluu, nu är jag hemma. jag och hannah åkte upp till klocket en stund. saras syster har fått en bebis, och den är min nya son haha. övergullig jag ville bara döda han! lilla elias =D verkligen skit söt. jag vill också ha en bebis haha. men i alla fall, vi gick runt med han lite i vagnen, snackade och sådära. bara softade och tog de lungt. annars har vi väl inte gjort så mycket. men jag älskar klocket endå, det finns egentligen ingenting att göra där. men de är så jävla skönt att bara vara .. bara va där =) nu har jag precis käkat, tvättat bort sminket och allt.. imorgon är det skola, och nu är det inte alls långt kvar till sommarlov. så nu ska jag kämpa riktigt mycket. det har jag lovat mig själv.
här har ni lite bilder ifrån min dag.

 
 
 

sådär =D .. finns flera, men orkar inte lägga ut mer. nu ska jag inte göra så mycket bara sitta här en stund i hopp om att bli trött så jag kan lägga mig och kolla på tv en stund, för då somnar jag =)
godnatt!

Kommentarer
Anonym

åh va söt.

kan du prata turkiska?



2009-04-13 @ 21:59:02
adelina

omg vad söt :O



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-04-13 @ 22:05:08
CASSANDRA

sv; tack så mkt ;) dt va min kompis som redigerade den åt mig ;D



Blogg: http://casses.blogg.se/
2009-04-13 @ 22:47:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!